JoomlaTemplates.me by Cheap Hosting

Velkommen til Gladsaxe Folkekor!

Vi elsker at synge og har et godt fællesskab sammen.

Gladsaxe Folkekor er et voksenkor med ca. 60 amatørsangere i alle aldre. Koret er oprindelig udsprunget af Gladsaxe Teater og har i dag et repertoire, der spænder vidt fra musical og klassisk over rock, pop og jazz til danske sange. Koret afholder koncerter, performances og udlandsrejser.

Kommende koncerter

• Koncert ved Gladsaxedagen den 24. august 2024

Book koret

Gladsaxe Folkekor synger jævnligt koncerter i kirker, til offentlige arrangementer og ved private arrangementer. Du er velkommen til at booke os.

Vil du booke koret, så skriv til korets formand Ole Kastbjerg Nielsen på e-mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vil du være med i koret?

Du er altid velkommen til at være med til en prøveaften. For at blive medlem af koret, skal du til en optagelsesprøve. Derefter er der en prøveperiode på 3 måneder.

Vi øver hver tirsdag aften kl. 19.00-21.30 i Buddinge kirke.

Læs mere om koret og dets repertoire her

Hvis du er interesseret i at blive medlem, så henvend dig til Ole Kastbjerg Nielsen på e-mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi har i øjeblikket lukket for optagelse af kvinder til sopran - og altgrupperne, men du er velkommen til at sende en mail, hvis du gerne vil tages i betragtning, når der opstår mulighed igen.